reklama

Požiar v Drevoindustrii Žilina - deň po

Pretože som včera prepásla svoju jedinečnú blogerskú šancu ako prvá zdokumentovať obrovský požiar odohrávajúci sa len niekoľko metrov od našej budovy, ponúkam zopár fotografií, ktoré som urobila cca 20 hodín po.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Hneď pri príchode na pracovisko ma upútal oznam na dverách, ktorý optimisticky načrtol pár dní voľna. Prvá myšlienka bola - hurá, ide sa domov! Druhá - preboha, to snáď nemôžu myslieť vážne! (toto foto Viktor Holman)

oznam
oznam 

Už včera večer som na naše stránky dala oznam, prečo nevysielame, ktorý v spojitosti s bežiacim javascriptovým oznamom o tom, čo práve vysielame, vyznel mierne komicky:

stránky
stránky 

Po príchode do rádia som zistila, že sa vedenie riadi príslovím "Pomôž si človeče, pánboh ti pomôže". A tak sa cez okno natiahla predlžovačka z vedľajšej budovy až do nahrávačky, v štúdiu sa káble všelijako poprepletali a o niekoľko minút sa v éteri opäť ozvali naše tri frekvencie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
kábel
kábel 
nahrávačka
nahrávačka 

Zatiaľ som sa poobzerala po okolí. Zo zničených budov ešte stále stúpal dym.

celkový pohľad
celkový pohľad 
detail1
detail1 
detail2
detail2 

Na vedľajšej streche sa odstraňovali následky požiaru na vedení

opravári
opravári 

Ten nápad s predlžovačkou sme nemali len my.

kábel2
kábel2 

Súdruhovia, kto ešte nepublikoval svoju jeseň na blogu, nech sa hlási u súdruha Žinčicu - k množstvu fotografií na tému jeseň, ktoré sa na blogu objavili ako václavky v lesoch, pridávam svoju. Mohla by niesť názov "Nemý svedok".

strom
strom 

Ak sa vám zdá, že som požiar poňala príliš ľahostajne alebo cynicky, nie je to pravda. Je mi ľúto obrovskej materiálnej škody, majiteľov firmy, zamestnancov, ktorí možno prídu o prácu. Som však presvedčená, že veci nie sú až také dôležité a dajú sa do určitej miery obnoviť. Ľudský život sa však navrátiť nedá. Včera našťastie zhoreli len veci.

Blanka Ulaherová

Blanka Ulaherová

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  338
  •  | 
  • Páči sa:  471x

Pragmatička so srdcom Zoznam autorových rubrík:  PostrehyCestovanieSpomienky

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu