Dobrá rada pre neschopný T-Com

Autor: Blanka Ulaherová | 11.9.2007 o 10:31 | Karma článku: 12,60 | Prečítané:  4966x

V piatok nám z infolinky T-Comu oznámili, že počas dňa medzi ôsmou a dvadsiatou hodinou bude na päť hodín prerušené telefonické spojenie z dôvodu rekonštrukcie siete. To by nás tak veľmi netrápilo, pevnú linku máme hlavne kvôli tomu, aby sa k nám mohli dovolať rodičia lacnejšie ako keby nám volali na mobily. Lenže od februára sme prešli na DSL internet, takže sme závislí na T-Come hlavne kvôli tomu.

Keď v piatok večer po ôsmej internet nešiel, boli sme ešte zhovievaví. V sobotu ráno sme zavolali na ohlasovňu porúch 12 129, kde sme sa dozvedeli, že výluka je plánovaná do 18:00. Uspokojili sme susedov v ulici, ktorí mali podobné problémy a trpezlivo sme čakali.

V nedeľu ráno nám na ohlasovni porúch povedali, že dodávateľská firma, ktorá mala sieť opraviť, odišla večer z pracoviska bez toho, aby prácu ukončila a oni nemôžu pre nás urobiť nič. Medzitým susedom telefóny nabehli.

V pondelok sme sa opäť niekoľkokrát pripomenuli. Nielen na ohlasovni porúch, ale aj na centre služieb zákazníkom 0800 123 456, kde boli síce veľmi ochotní informovať nás o nových superskvelých službách, ale pomôcť nám nemohli.
Každý rozhovor začinal:
"Dobrý deň, centrum služieb zákazníkom/ohlasovňa porúch, pri telefóne XY. Ako vám môžem pomôcť?" a končil:
"Ľutujem, nemôžem vám pomôcť."

Dozvedeli sme sa niekoľko verzií nášho problému a niekoľko dôvodov, pre ktoré nám telefón nemôže byť sprevádzkovaný. Riešenie jediné - ak sme nespokojní, máme napísať reklamáciu. Kontakty na zodpovedných pracovníkov ani na vrcholový menežment nám nemôžu dať. Nie je možné ani dostávať spätnú informáciu o priebehu odstraňovania poruchy.

Viem, že práca na infolinke nie je med lízať. Sama som pred siedmimi rokmi robila v jednom call-centre. Práve pre T-Com či Slovenské telekomunikácie, ako sa to tuším vtedy volalo, som mala za úlohu obvolávať zákazníkov, ktorí požiadali o zrušenie pevnej linky, a prehovárať ich, aby si to rozmysleli. Argumentovať som mala hlavne úskalím používania mobilných telefónov a potrebou neustáleho nabíjania batérie. Ak by na mobile predsa trvali, mala som ich usmerňovať aspoň na vtedajší Eurotel, aby zisk ostal v rodine.
Nepodarilo sa mi presvedčiť ani jedného, ale ani som sa o to veľmi nesnažila. Vďaka tomu aj moja kariéra operátorky skončila skôr, ako som vyfasovala sľúbené moderné sluchátka.

Dnes, na piaty deň nefungovania linky, sme sa dozvedeli, že problém je veľký a že MOŽNO nám telefón sprevádzkujú dnes alebo zajtra.
Super.

Už desaťročia mesačne platíme za možnosť využívania pevnej linky nemalý paušál a nikdy sme s platbou nemeškali. Za odmenu som vďaka neschopnosti T-Comu nemohla od piatka uhradiť zloženky cez internet a naše rádio nemá aktualizované webové stránky, pretože túto časť práce robievam doma. A to ani nehovorím o tom, ako nám chýbalo pravidelné víkendové surfovanie, kedy máme možnosť neobmedzeného dátového prenosu.

Takže na záver moja dobrá rada.
Milý T-Com, čo keby si tých korektných, slušných, ale nemohúcich papagájov na infolinkách nahradil záznamníkmi a namiesto nich zvýšil stav technikov, ktorí by sa starali o to, aby hovorov na linke 12 129 bolo čo najmenej?

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Dobré ráno

Dobré ráno: Schválili 80-tisíc, čudný galavečer stál viac ako polmilión

Ako ministerstvo kultúry dokázalo minúť oveľa viac, ako mu dovolili.

Stĺpček Petra Schutza

Súd v kauze vraždy ani nemôže prísť dosť skoro

Ján Kuciak a Martina Kušnírová si zaslúžia ešte jeden symbol.


Už ste čítali?