reklama

Dobrá rada pre neschopný T-Com

V piatok nám z infolinky T-Comu oznámili, že počas dňa medzi ôsmou a dvadsiatou hodinou bude na päť hodín prerušené telefonické spojenie z dôvodu rekonštrukcie siete. To by nás tak veľmi netrápilo, pevnú linku máme hlavne kvôli tomu, aby sa k nám mohli dovolať rodičia lacnejšie ako keby nám volali na mobily. Lenže od februára sme prešli na DSL internet, takže sme závislí na T-Come hlavne kvôli tomu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Keď v piatok večer po ôsmej internet nešiel, boli sme ešte zhovievaví. V sobotu ráno sme zavolali na ohlasovňu porúch 12 129, kde sme sa dozvedeli, že výluka je plánovaná do 18:00. Uspokojili sme susedov v ulici, ktorí mali podobné problémy a trpezlivo sme čakali.

V nedeľu ráno nám na ohlasovni porúch povedali, že dodávateľská firma, ktorá mala sieť opraviť, odišla večer z pracoviska bez toho, aby prácu ukončila a oni nemôžu pre nás urobiť nič. Medzitým susedom telefóny nabehli.

V pondelok sme sa opäť niekoľkokrát pripomenuli. Nielen na ohlasovni porúch, ale aj na centre služieb zákazníkom 0800 123 456, kde boli síce veľmi ochotní informovať nás o nových superskvelých službách, ale pomôcť nám nemohli.
Každý rozhovor začinal:
"Dobrý deň, centrum služieb zákazníkom/ohlasovňa porúch, pri telefóne XY. Ako vám môžem pomôcť?" a končil:
"Ľutujem, nemôžem vám pomôcť."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dozvedeli sme sa niekoľko verzií nášho problému a niekoľko dôvodov, pre ktoré nám telefón nemôže byť sprevádzkovaný. Riešenie jediné - ak sme nespokojní, máme napísať reklamáciu. Kontakty na zodpovedných pracovníkov ani na vrcholový menežment nám nemôžu dať. Nie je možné ani dostávať spätnú informáciu o priebehu odstraňovania poruchy.

Viem, že práca na infolinke nie je med lízať. Sama som pred siedmimi rokmi robila v jednom call-centre. Práve pre T-Com či Slovenské telekomunikácie, ako sa to tuším vtedy volalo, som mala za úlohu obvolávať zákazníkov, ktorí požiadali o zrušenie pevnej linky, a prehovárať ich, aby si to rozmysleli. Argumentovať som mala hlavne úskalím používania mobilných telefónov a potrebou neustáleho nabíjania batérie. Ak by na mobile predsa trvali, mala som ich usmerňovať aspoň na vtedajší Eurotel, aby zisk ostal v rodine.
Nepodarilo sa mi presvedčiť ani jedného, ale ani som sa o to veľmi nesnažila. Vďaka tomu aj moja kariéra operátorky skončila skôr, ako som vyfasovala sľúbené moderné sluchátka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnes, na piaty deň nefungovania linky, sme sa dozvedeli, že problém je veľký a že MOŽNO nám telefón sprevádzkujú dnes alebo zajtra.
Super.

Už desaťročia mesačne platíme za možnosť využívania pevnej linky nemalý paušál a nikdy sme s platbou nemeškali. Za odmenu som vďaka neschopnosti T-Comu nemohla od piatka uhradiť zloženky cez internet a naše rádio nemá aktualizované webové stránky, pretože túto časť práce robievam doma. A to ani nehovorím o tom, ako nám chýbalo pravidelné víkendové surfovanie, kedy máme možnosť neobmedzeného dátového prenosu.

Takže na záver moja dobrá rada.
Milý T-Com, čo keby si tých korektných, slušných, ale nemohúcich papagájov na infolinkách nahradil záznamníkmi a namiesto nich zvýšil stav technikov, ktorí by sa starali o to, aby hovorov na linke 12 129 bolo čo najmenej?

Blanka Ulaherová

Blanka Ulaherová

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  338
  •  | 
  • Páči sa:  472x

Pragmatička so srdcom Zoznam autorových rubrík:  PostrehyCestovanieSpomienky

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu