reklama

Vraj si zas skončila jak sedláci u Waterloo

povedal mi brat po návrate z Bratislavy. On je taký srandista. Týmto chcem naznačiť svojim fanúšikom, že ma budú môcť uvidieť v televíznej súťaži Duel, ktorá sa vysiela zajtra, 10.11.2006 o 15:00 na STV1. Aby som vás zbytočne nenapínala, tak prezradím, že som ostala na štíte súťažiacej, ktorá od rána postupne vyradila už troch súperov. Stalo sa tak napriek tomu, že som si pre šťastie obliekla kostým, v ktorom som v minulosti pri podobnej príležitosti verejnoprávnu televíziu obrala o rádiomagnetofón, aj napriek výrazným sympatiám ostatných prítomných (outsideri mávajú vždy publikum na svojej strane). Nepomohol mi ani zastrašovací manéver v podobe hlasného čítania horoskopu na daný deň, ktorý tvrdil, že "súperi predčasne pripíjajú na váš neúspech, karta sa v priebehu dňa obráti". Proste som na súperku v treťom kole nestačila. Musím uznať, že bola dobrá. Čo by som vám ešte - medzi súťažiacimi som ihneď spoznala blogera Tkačenka, ktorému však napodiv moje meno nič nehovorilo, čím mi dosť drastickým spôsobom pošramotil sebavedomie. No vzhľadom na jeho ukrajinský pôvod som mu toto závažné faux pas odpustila a čoskoro sme našli dostatok spoločných tém typu Ľvov, Juščenko, plackartny

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)

Blanka Ulaherová

Blanka Ulaherová

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  338
  •  | 
  • Páči sa:  471x

Pragmatička so srdcom Zoznam autorových rubrík:  PostrehyCestovanieSpomienky

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu